Het aantal inwoners van een gemeente is afkomstig van het CBS, het aantal studenten dat in een gemeente woont en/of studeert krijgt Studiekeuze123.nl van DUO.
Beste bezoeker,
Je gebruikt een verouderde versie van je internet browser.
Door beveiligingsredenen wordt deze versie vanaf april 2019 niet meer ondersteund door onze website.
Om goed beveiligd te zijn op internet en om studiekeuze123.nl te kunnen bezoeken, is het aan te bevelen om je browser op te waarderen naar de nieuwste versie.
Wij gebruiken cookies om beter inzicht in het gebruik van onze website te krijgen. Door op ‘Ja’ te klikken stem je in met het gebruik van deze cookies. Lees hierover meer in ons cookiebeleid.
Design Academy Eindhoven leidt designers op, in de breedste zin van het woord. We geven onze studenten geen les, maar zijn eerder een platform voor hun ontwikkeling. Onze visie is dat een ontwerpopleiding draait op het bieden van vrijheid, waarbij het individu gestimuleerd wordt om nieuwsgierig te zijn, te experimenten, te discussiëren, te bekritiseren en te ontdekken. Thinking through making - le...
Design Academy Eindhoven leidt designers op, in de breedste zin van het woord. We geven onze studenten geen les, maar zijn eerder een platform voor hun ontwikkeling. Onze visie is dat een ontwerpopleiding draait op het bieden van vrijheid, waarbij het individu gestimuleerd wordt om nieuwsgierig te zijn, te experimenten, te discussiëren, te bekritiseren en te ontdekken. Thinking through making - leren door te maken - is daarom een belangrijk aspect van onze educatie, waarbij in dat proces ontwerpen gemaakt worden.
Om creatieve samenwerking en professionele experimenten te voeden, zijn de afdelingen binnen de school gericht op menselijke activiteiten. De afdelingen (departments) hebben een focus - zoals ruimte of identiteit - die de grenzen van conventionele design disciplines doen vervagen. Binnen de afdelingen worden studenten aangemoedigd om kennis, maak-methoden en ambachten te gebruiken en te delen in hun ontwerpproces. Interdisciplinair werken geeft nieuwe perspectieven - en dus de mogelijkheid om alternatieven te bieden aan bestaande problemen.